How y'all doin todaaaay????

30 juni 2015 - Lima, Peru

Hi y'all!

De voorbije dagen waren, om het in 1 woord te beschrijven, religieus! De voorbije dagen liepen vrij gelijklopend. Zondag trokken we richting de community om er de hele dag te verven en pakketjes te maken om uit te delen op de straten. Maandag moest de finishing touch gebeuren, daar muisden we ons van onder om op huis bezoeken te gaan. We gingen langs bij de mama van 1 van de meisjes uit onze groep. Ongelofelijk, een huisje gemaakt uit wat kartonnen en plastieken platen, een paar stoeltjes erin, een klein keukentje zonder stromend water, waardoor het hele huis supervuil is en een klein kamertje met 4 bedden erin. Endan besef je dat dit nog 1 van de betere huizen is. De vrouw vertelt over haar verleden en hoe ze hier terrechtgekomen is. Interessant maar aangrijpend. In de namiddag kwamen de kinderen en de mama's weer. We werden uitgenodigd om mee te gaan eten met de Amerikanen. We hielden ons hart weer vast voor de tienduizende gebeden die zouden komen. Uiteindelijk was het in het restaurant uitzending van de voetbal waardoor het zodanig luidruchtig was waardoor we toch niet over god moesten praten en bidden. Uiteindelijk betaalden ze zelfs ons eten dus dat hadden we weer mooi gefixt. Vandaag gaan we naar een ander community center, benieuwd wat dat zal worden!

See y'all later xxxx